اخذ معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول نظام وظیفه عمومی

اخذ معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول نظام وظیفه عمومی

۲۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۸ کد : ۱۳۰۳۳ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۶۹۲
اخذ معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول نظام وظیفه عمومی

به اطلاع دانشجویان مذکر ورودی جدید و مشمول نظام وظیفه می رساند به استناد نامه شماره 20/8-3/03/2/23  سازمان وظیفه عمومی ناجا، این دسته از پذیرفته شدگان جهت اخذ معافیت تحصیلی، بدون مراجعه به دانشگاه و با ارائه برگه قبولی در آزمون سازمان سنجش آموزش کشور (به انضمام سایر مدارک مورد نیاز پلیس +10) می توانند به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+10 شهرستان محل اقامت خود مراجعه نمایند.
شایان ذکر است الزامی به ارائه برگ درخواست معافیت از سوی دانشگاه ها به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 نمی باشد. ولی اگر دانشجویان محترم به هر دلیل، نیاز به برگ درخواست معافیت تحصیلی از طرف دانشگاه دارند، دانشجویان می توانند با مراجعه به بخش «مدیریت درخواست ها»  از طریق سامانه آموزشی سما https://amozesh.tabrizu.ac.ir  نسبت به ثبت درخواست مذکور اقدام نمایند.
لازم به ذکر است برای پذیرفته شدگان از طریق استعداد درخشان (پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری) ضروری است که درخواست برگ معافیت تحصیلی را از طریق سامانه «مدیریت درخواست ها» ثبت نمایند.
دانشجویان محترم، پس از دریافت گواهی معافیت موقت (رسید معافیت موقت) از دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +10 محل اقامت خود، اصل گواهی را به آدرس پستی آموزش دانشکده¬ی مربوطه، ارسال نمایند. پیشنهاد می شود دانشجویان محترم قبل از ارسال پستی اصل گواهی معافیت موقت به آدرس دانشکده ها، یک برگ کپی از معافیت تحصیلی تهیه و در بایگانی شخصی نگهدارند. دانشجویان محترم دقت نمایند بر روی پاکت پستی، در انتهای آدرس گیرنده، عبارت «آموزش دانشکده ملاحظه نمایند» نوشته شود.

آدرس پستی و شماره تلفن های تماس با آموزش دانشکده فیزیک

 


( ۷ )

نظر شما :